Scroll down
Pomoc

FAQ

Potrzebujesz pomocy?

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

Jak mogę wykupić dostęp?

  • Wybierz wydarzenie, które Cię interesuje.
  • Naciśnij przycisk "wykup dostęp".
  • Wypełnij pola formularza zakupowego. Pamiętaj że, adres e-mail, który użyjesz i wpisane hasło będą służyć do logowania do wydarzenia.
  • Naciśnij przycisk "Zapłać" za pomocą dostępnego systemu płatności.
  • Wybierz swój bank i dokonaj płatności.

Jak zalogować się do transmisji?

  • Wybierz zakupione wcześniej wydarzenie.
  • Przejdź do strony logowania.
  • W formularzu logowania użyj swojego e-maila jako loginu (tego, który został podany podczas dokonywania płatności).
  • Podaj hasło i naciśnij przycisk "wejdź".

Nie mogę przejść do płatności.

  • Sprawdź czy uzupełniłeś wszystkie dane oraz zaznaczyłeś wszystkie 3 zgody.

Nie pamiętam hasła.

  • Aby ustawić nowe hasło, przejdź do strony logowania i kliknij w link do strony odzyskiwania hasła obok logowania się do transmisji i postępuj z poleceniami na ekranie. Po chwili na Twoją skrzynkę e-mail przyjdzie wiadomość z nowym hasłem.

Dlaczego transmisja buforuje?

  • Prawdopodobnie Twoje łącze internetowe nie jest wystarczające, żeby płynnie odtwarzać transmisję. Wyłącz wszystkie niepotrzebne programy korzystające z Internetu i spróbuj ponownie. Minimalna prędkość łącza internetowego to 4mb/s, zalecana to 8mb/s pobierania.

Transmisja ciągle się wylogowuje.

  • Dostęp do transmisji jest przeznaczony dla jednego widza. Upewni się, że nikt nie loguje się na Twoje dane z innego urządzenia.

Czy mogę oglądać transmisję na innym urządzeniu niż komputer?

  • Tak, transmisja jest dostępna na smartfony, tablety czy smart tv. Warunkiem jest aktualna przeglądarka internetowa Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Microsoft Edge lub Safari. Zalecamy również posiadanie aktualnego systemu operacyjnego na urządzeniu.

Czy mogę oglądać transmisję spoza Polską?

  • Tak, transmisja jest dostępna na całym świecie po wykupieniu dostępu.

Co mam zrobić, aby obejrzeć transmisję?

  • Przede wszystkim należy wykupić dostęp i zalogować się na stronie zgodnie z powyższymi instrukcjami.

Czy mogę zalogować się przez Facebooka?

  • Nie, w tym momencie nie ma takiej możliwości.

Dostęp do transmisji nie działa.

  • Jeżeli dostęp do transmisji nie działa, sprawdź czy został poprawnie wpisany adres e-mial i hasło.
  • Spróbuj wygenerować ponownie hasło zgodnie w powyższymi instrukcjami.
  • Sprawdź czy logujesz się do wykupionego wydarzenia.
  • Jeżeli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z naszym supportem:

info@stream-tv.pl